Online op vaste momenten

CLT
Engels 7 - coaching schriftelijke communicatie
Engels Vantage A
Wekelijks
Dag(en):
Vrijdag
Dagdeel:
Avond
Studiebelasting: +/- 70 uur
Begindatum:
Einddatum:
Inschrijven tot:
€ 105
Extra kosten:
€ 5
Handboek en andere
Je wordt doorverwezen naar de website van een erkend centrum voor volwassenenonderwijs (cvo).
Beschrijving
De cursus is bedoeld voor iedereen die behoefte heeft aan een brede en solide talenkennis en gevorderde schriftelijke communicatieve vaardigheden:
- mensen uit het bedrijfsleven
- bachelor-, master- en PhD-studenten
- onderzoekers, studenten en docenten die zich voorbereiden op CLIL of andere academische programma's en examens
- iedereen die geïnteresseerd is in het leren van talen voor persoonlijke verrijking
Instapvoorwaarden
Certificaat B1 (CVO, IELTS, TOEFL, Cambridge First Certificaat) of een score niveau 7/8 op de CLT niveautest.
Andere certificaten en de CLT niveautest kunnen worden aangevuld met een interview om homogene klasgroepen te kunnen samenstellen.
Wat leer ik in deze cursus?
This course aims to improve
1. written fluency and confidence
- in correspondences (formal & informal letter/e-mail writing)
- when presenting and assessing information (reports, essays)
- when expressing opinion (posts in a forum, blogging)
- when narrating & catching a reader’s attention (stories, anecdotes, flash fiction)
2. accuracy in grammar, vocabulary, register, and spelling
- through error analysis and remedial language practice;
- by expanding range (vocabulary & grammar);
- by recognizing and evaluating these elements in texts.
3. text structure
- when writing a coherent text of any kind;
- when describing and sequencing events or processes;
- when presenting information and outlining a project;
- when summarizing and reporting;
- when proofreading texts.
4. mainly reading and writing skills
- by exposure and practice in class and online;
- through the use of compensation, planning, production, interaction and learning strategies.
It addresses individual needs
- through variation and differentiation;
- through personal feedback in class from the teacher, as well as peer feedback and selfevaluation;
- through remediation of student specific problems via the online module.